Uppdatering!

Hörni, hörni.. Spanienresan närmar sig på riktigt nu! Jag har tränat på som vanligt trots den dåliga uppdateringen här på bloggen. Dock har jag varit bortrest med vänner från skolan i 10 dagar och då blev det ingen träning alls. Men det var säkert bra för axeln och benen att få vila lite.

Än så länge håller benen bra. Jag skulle vilja påstå att benhinneinflammationen är helt borta nu och löparknät har jag ingen känning av trots att jag sprungit två gånger den här veckan. Har stretchat duktigt och det verkar som det gjort susen :) Hoppas jag..

Idag slog jag rekord i min löpning utomhus. Snabbaste kilometern var på 05:17 min.!! :D Har styrketränat benen en hel del nu när jag varken kunnat cykla eller springa och det har verkligen gjort massor för löpsteget! Hett tips till alla er där ute som vill förbättra er löptid, STYRKETRÄNA BENEN!

Ja snart kommer det en före- och en efterbild här men så länge får ni nöja er med en spännisbild ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0