Ask and you shall recieve

Träningsvärken kom som ett brev på posten, det tackar vi för! Nu sitter jag och mumsar i mig frukost innan det är dags att gå iväg till jobbet.

Ikväll ska jag träffa en av mina bästa vänner Janni! Vi ska först shoppa och ikväll ska vi gå och se kemisektionens spex Krexet. Ska bli sjukt kul! I sommar ska jag och Janni åka till Nerja i Spanien i 1 vecka och jag längtar så mycket! Janni är också en stark tjej som tränar mycket. Här om veckan var hon hemma hos mig och då passade vi på att ta lite bilder. Vi vill kunna se utvecklingen och förändringen av kroppen som lite träning kan åstadkomma. Så vi kommer att träna som två galningar för att kunna fota slutresultatet i Spanien sen. Det ska bli riktigt intressant att se. Så var vaksam här på bloggen under sommarn så kommer det före- och efterbilder så småning om!

Nu måste jag diska innan jag rusar, vi hörs!

Så här ser det ut på mitt jobb :)
Så här ser det ut på mitt jobb :)
Capio Artro Clinic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0