Ben!

Idag stod ben på menyn. Efter nästan 10 timmar på labb kändes det otroligt skönt att ta ut sig riktigt ordentligt! Det blev en blandning av fram- och baksida lår samt rumpan som fick sig en rejäl omgång. En timma styrketräning och 25 minuters konditionsträning på cykel, sedan fick det vara nog. Tur att man inte är rädd för att bli lite svettig. That's right, starka tjejer svettas!

Imorgon är det jobbdags igen. Jag jobbar som gyminstruktör på gymmet Capio Artro Clinic på Sophiahemmet i Stockholm. Trivs hur bra som helst och det är riktigt kul att få hjälpa andra utveckla sin träning. Denna vecka och förra veckan fick jag dessutom prova på att vara personlig tränare, vilket var awesome!! Mer sånt tack!

Får se om jag lyckas ta mig upp imorgon, jag förväntar mig träningsvärk! Nu blir det fredagsmys!

Jag bjuder på en spännisbild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0