Ny vecka!

Det är måndag och solen skiner! Underbart! Efter ett träningsuppehåll under hela helgen så riktigt längtar jag efter att få gå till gymmet! Idag blir det fokus på rygg, mage, biceps och triceps. Lyckades skada axeln på mitt senaste axelpass för en vecka sedan och det har inte riktigt gått över så jag tror jag vilar den tills vidare och hoppas på att det löser sig.

Det suger verkligen att ha benhinneinflammation när det är så här fint väder ute. Vill inget hellre än att gå och ut springa men det går inte :( Får till och med lite ont av min PW:s så jag kommer inte att köra dem lika ofta som planerat. Så här ser veckans träningspass ut:
.
Måndag: Styrketräning fokus överkropp minus axlar
Tisdag: Konditionsträning
Onsdag: Vila
Torsdag: Styrketräning fokus ben och mage
Fredag: Vila
Lördag: PW
Söndag: Styrketräning fokus axlar och kondition
.
Ska resa bort över Kristihimmelsfärdshelgen så jag får se hur det blir med träningen, men en PW ska jag nog lyckas hinna med :) Ha en bra dag allihop och njut i det fina vädret, det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0