Nyttigt mys

Det har blivit två dagars vila från träningen nu och plugget har fått mycket plats istället, men idag gav jag mig ut på en runda. Jag hittade ett trevligt (dock väldigt kort) elljusspår precis där jag bor och där blev det två varv. Dessutom hade de en styrkestation mitt i skogen där jag slängde in lite arm- och magövningar innan jag skuttade hem. Väldigt skönt att träna ute i det fina vädret! Jag hoppas verkligen att benen fortsätter hålla!

Igår hade jag eurovisionmys med mitt hjärta. Middagen såg ut som nedan. Det går faktiskt att lyxa till det och ändå vara nyttig ;) Ugnsbakad lax med lite olivolja, fullkornsris med ärtor och paprika, sallad och hemmagjord tzatziki, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0