Premiärtur!

Igår gav jag mig ut på min första joggingtur sen jag fick benhinneinflammation i början av april, och vilken lycka!!! Solen sken, benen höll och konditionen var kvar tack vare att jag hållit uppe flåset på spinningcykeln! Så glad som jag var när jag sprang har jag nog aldrig varit på en joggingtur.

Jag varvade power walk med jogging för att avlasta benen vid uppförs- och nedförsbackar. 3 km blev det totalt vilket är betydligt kortare än vad jag brukar springa men det var sjukgymnastens rekommendation. Innan jag gick och la mig smörjde jag in benet med ice power och imorse mådde jag som en prinsessa! Hurra!!!!

Så här glad var jag efteråt!


Kommentarer
Postat av: Jimiini*

Jäääjj! :D

2012-05-23 @ 21:39:09
URL: http://jannikylmaaho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0