PW

Åter hemma igen efter morgonens Power Walk och nu känns det riktigt bra efter att ha duschat och frukosten ligger i magen. Det var riktigt uppfriskande att gå ut imorse, lite kallt men när jag fått upp farten kom värmen krypande tillslut. Pigg blev jag efteråt också! Planen är att köra 45 min. eller mer PW på morgonen 6 morgonar i veckan i 3 veckor för se om det ger något reslutat på fettbränningen.

I eftermiddag kliver jag åter i kläderna som gyminstruktör. Dagens träningspass får bli efter att jag jobbat färdigt, tur att det är hockey på tv så att jag har något att titta på medan jag pumpar på konditionsmskinen.

Ha en bra dag och träna duktigt allihop!
Så här glad var jag imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0