Snack med sjukgymnast!

Nu har jag pratat med en av sjukgymnasterna på jobbet och hon tyckte att det kändes som att övre delen av biceps fått sig en kyss. Jag är härmed bannlyst från armhävningar, latsdrag och alla axelövningar förutom rotator cuff. Jag tycker synd om mig själv.. Men man borde inte sjunka ner i det som är negativt utan se det positiva: Jag kan fortfarande träna rygg, biceps, triceps och lite axlar, mage och ben. Jag hoppas på att vara på banan snart igen! TÄNK POSITIVT!

En annan positiv sak är att jag kommer få jobba på gymmet hela sommaren och få hjälpa till att hålla två pass i veckan. Hurra för sommarjobb och hurra för att jag kommer kunna motivera mig själv till att gymma i sommar eftersom jag redan är på gymmet! :D

Nu ska jag jobba vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0