Träningsvärk!

Gårdagens funktionella styrkepass tog vill jag lova! Det var ett annorlunda pass mot vad jag brukar träna. Mycket av övningarna var med endast kroppsvikten som tyngd och det var mycket övningar som skulle öka smidigheten samtidigt som det var styrka involverat. Det som jag gillade mest var att det övningar som faktiskt är väldigt lätta att tillämpa hemma eller i sommar när jag vill träna utomhus och inte på gym. Like! Himlans bra också att passet låg under lunchtimmen, då har jag alltid tid att gå och instruktören var grymt bra!

Igår kom mitt efterlängtade linne också! Så sjukt snyggt! Jag bara längtar tills jag får dra på mig det och gå till gymmet. Enligt min träningsplanering skulle jag ju gått på två pass idag men jag tror nog kroppen får vila och återhämta sig lite. Man ska lyssna på sin kropp!
Sjukt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0