Typiskt

Som jag nämde i det tidigare inlägget har jag haft ont i vänster axel sedan träningspasset måndagen för en vecka sedan. Efter mitt träningspass idag så passade jag på att fråga en av naprapaterna på KTH-hallen om hon kunde klämma lite på den för att se om hon hittade något som verkade fel. Hon gissade på att jag fått en lite bristning i muskeln på framsidan av axeln vilket orskat en svullnad som kommer i kläm när jag gör vissa övningar.

Det är inget farligt och jag kan fortfarande träna sånt som inte gör ont men det känns så himla tråkigt att dra på sig fler skador. Det kommer läka och jag kommer återfå styrkan om jag vilar muskeln. Suck, jaja vad ska man göra. Det är bara att vila helt enkelt, det finns mycket man kan göra ändå som inte gör ont. Ska prata med sjukgymnasterna på jobbet.

Stackars axel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0