Mors dag

Nu sitter jag på tunnelbanan in till jobbet, ska bli skönt att sysselsätta sig lite. Efter det här fullspäckade läsåret på KTH vet jag knappt hur man gör när man är ledig, så det ska faktiskt bli skönt att komma till jobbet och ha något att göra. Synd att stänga in sig på ett gym bara när det är så fint väder ute, vi får se hur mycket kunder som dyker upp :) Efter jobbet ska jag åka hem till familjen i Vallentuna och äta mors dagsmiddag. Glöm inte att gratulera era mammor idag!

Än så länge går det bra att avstå från godis. När jag känner mig lite sugen tänker jag på hur ogärna jag vill färga håret och sedan känns det bättre ;) Hur går det för dig Janni? :)


Kommentarer
Postat av: Janni Jimiini* Kylmäaho

Haha, ingen nätshopping än trots sug ;) har iiiingen lust att springa 8km! Kommer dö längs vägen om jag måste springa så långt! ;)

2013-05-28 @ 14:53:43
URL: http://jannikylmaaho.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0