Myskväll med Bästis kryddat med en vadslagning

Nu var det länge sedan jag skrev något här men jag tänkte plocka upp det nu under åtminstone 1 månad :)

Sitter i skrivande stund på tunnelbanan på väg hem från min finaste bästa vän Janni. Vi har tillbringar kvällen med en massa gott och Pretty Little Liars. Hur mysigt som helst! Vi smygstartade sommarlovet med att skåla i lite Asti och passade samtidigt på att fira Janni som blev faster åt en liten pojke idag <3

Men åter till varför jag börjar skriva igen. Jag och Janni har slagit vad; under en månads tid ska hon avstå från shopping och jag avstå från socker. Misslyckas vi kommer Janni få färga mitt hår(!!!) och Janni måste springa en 8 km runda med mig. Lyckas vi däremot väntar en belöning för oss båda. Vad det blir visar sig.

Så för min del är det godisstopp fram tills 24 juni! Det här ska bli intressant...

Hej Då smågodis!


Kommentarer
Postat av: Janni Jimiini* Kylmäaho

Tack för en supermysig kväll!! ♥
Och tack för att du är en så J*KLA underbar vän!! You're the best, I love you bestie! ♥

2013-05-25 @ 19:35:14
URL: http://jannikylmaaho.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0